DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

The last daii

نمیدونم الان امشبه یا دیشبه، ولی هرچی که هست خیلی پشه داره

امشب عروسی داییم بود، شایدم دیشب

از عروسی متنفرم ولی بهم خوش گذشت، کلی دختر بازی کردم، البته با دخترای ۲،۳ساله....

یجورایی تنها راه فرار از اون جمعیت و سروصدا، اینه که یه مهدکودک تو یکی از اتاقا باز کنی و البته روش بنویسی مهد کودک دخترانه 1تا3 ساله

کم کم داره امتحانام شروع میشه

تو یه هفته یه روز ها یه روز ها امتحان دارم

میگن هرکی از هرچی بدش میاد سرش میاد

ولی من از هرچی سرم میاد بدم میاد.. 

کلاسای دو سه نقطه هم میزارم رایگان، چند وقته که بد رو مخمه

یجورایی تو شرکت دارم اذیت میشم، وقتشه پاتک بزنم. سناریو وارص

الانم خوابم میاد بقیش برا بعد.

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۴)

  • Nintendo Switch Giveaway
  • سلام عزیزم، آیا شما واقعا به طور منظم از این صفحه بازدید می کنید، اگر پس از آن شما خواهد شد
    قطعا دانش خوب را بدست آورید
    پاسخ:
    باشه فهمیدم
  • cam4 token hack 2016 free
  • وبلاگ عالی در اینجا! علاوه بر این، سایت شما بسیار سریع می شود!
    از چه میزبانی استفاده می کنید؟ آیا می توانم شما را بگیرم؟
    پیوند متصل به میزبان شما؟ من می خواهم وب سایت من
    لود شده به سرعت به عنوان شما لول
    پاسخ:
    اقا اذیت نکنین دیگه ا،دوربین مخفیه؟
    Blog.ir
    همه نظرا از برزیل میاد
  • free imvu credits
  • شگفت انگیز است برای بازدید سریع از این وب سایت و خواندن نظرات همه همکاران در مورد این پاراگراف، در حالی که من نیز مشتاق دانش است.
    پاسخ:
    بله شگفت انگیر است یا ابلفضل
  • std screening near me
  • من این را می دانم اگر موضوعی نیست، اما من به دنبال ایجاد وبلاگ شخصی هستم و کنجکاو بودم که چه چیزی برای تنظیم شدن نیاز است؟
    من فرض دارم یک وبلاگ مانند خود شما هزینه یک پنی بسیار گران است؟
    من خیلی هوشمند نیستم بنابراین 100٪ مطمئن نیستم. هر گونه پیشنهاد و یا توصیه خواهد شد بسیار قدردانی.
    متشکرم
    پاسخ:
    متوجه شدم کم و کول،ولی پاره و پینه شدم تا فهمیدم.ولی متاسفم چون نمیتونم بهت توضیح بدم.اینچیزی که تو میخوای باید بصورت تصویری اموزششو ببینی،نه صوتی و متنی.اینو ترجمه کن برو دست خدای مهربون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">