DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

تهدید و تمنا

وقتی خیلی الکی راه میرم، الکی نیس
این ینی از درون، آبستن حوادث شدم. 
واقعا تو این شرایط دوتا دوست خوب و مطمئن خیلی میتونه بهم کمک کنه تا کارم راه بیوفته
خدایا حکمتتو شکر، چی فکر میکردم چی شد
به امید خدا، بعد از رسیدن به موفقیت، خونوادم، مورچه و کسایی که دوسشون دارم رو به روزای خوبشون میرسونم، و بعد، اونوقته که، بدون هیچ ردی، با دختر نداشته ام، و شاید مادر ناتنی اش، به مزرعه ای تبعید میشم و با لباس مترسک،با چند هتریک، آقای گل لحظات میشم.
بجان خودم ناسا هم نمیتونه حرفامو رمزگشایی کنه، چون کیلیتاش دست منه.دیگه دارم هزیون میگم 
ولی خداوکیلی دیگه روز فجر و اعیاد مخلف تمام بیستا کانال رو راهپیمایی پخش نکنین.وگرنه آمار صدا و سیما رو میدم به آمریکا، خودمم کوچ میکنم ژاپن، فیلمای مضخرفشون قابل تحمل تره.
جا داره یه تشکری هم بکنم از کارگردان و عوامل فیلم آقا و خانم سنگی که رقابت سنگینی با اقا و خانم اسمیت داشتند البته از آخر. و اینکه همینطور ادامه بدید تا بالاخره یه روزی منقرض بشید.
اما کارگردانی محبوب، با فیلم شمعدونی، حجت رو بر همه ما تموم کرد. و باعث ایجاد معیاری برای اندازه گیری تهوع آور ترین فیلما در ایران شد. 
عقده ای شدم رف

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

  • داریوش
  • آرزوهای خوب براتون دارم
  • غریب ....

  • چ خوب ! 
    لطفا حسابی مراقبش باش

    پاسخ:
    مراقب کی؟ 
    باشه قول میدم. 
    مطمئنن چیزی که کلید نداره و کلیت داره کار ناسا نیست ;)
     با ارزوی بهترین ها براتون
    پاسخ:
    ممنون و متشکر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">