DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

هرته میده

یه حس عجیبی دارم،دوس دارم تنها باشم ولی اصلا دلم نمیخواد تنها باشم.ینی تنهای اینجوری نه

میگن برای اینکه به ارزوهات برسی باید داشته هات رو فدا کنی،ولی من ارزومو داشتم به خدا

چرا انقد دنیا اشغاله،ینی حتی حق اینو ندارم که با سایه ی کسی که دوسش دارم زندگی کنم

حتی نمیدونم که میاد وبلاگم یا نه،خوب داشتم تو اینستا پا میگرفتم و هی پست میگذاشتم،وقتی فهمیدم اون دیگه پستامو نمیبینه،ناخوداگاه سرد شدم،از همه چی.دیگه حتی اینجا هم میلی به پست گذاشتن ندارم،فقط میگم شاید میاد اینجا میبینه،خوب میشناسمش،انقد دوس داشتنی و بی معرفته که اگه بیاد هم چیزی نمیگه،فقط همین که بدونه زنده ام براش کافیه. ولی من حتی نمیدونم در چه وضعیه،حالش چطوره،هروقت بهش فکر میکنم میترسم.امیدوارم همیشه خوشحال باشه.

هیچوقت ادم نمیشم

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">