DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Wow

اصلا حس حرف زدن ندارم.

خیلی اشتباه میکردم. خیلی جاها

الان درحال ریکاوری ام

یجورایی تو شرایط متعادلی دارم رشد میکنم، فکری

ولی تازه چهل درصدش Load شده.. 

قراره اتفاقای خوبی تو زندگیم بیوفته

خیلی خوب

الان وقتی بعضی پستای گذشتمو میخونم خندم میگیره

ولی خوشحالم که میبینم و درک میکنم که گذشتم چه حالی داشتم و الان چقدر بهتر شدم

هرروز بهتر از دیروز

تو خیلی چیزا ناخواسته مقصرم

بخاطر خیلی از حرفام از خیلیا عذر میخوام

شرایط واسه فتوسنتز عالیه

الان واقعا فقط میخوام بخندم

به این که خیلی انعطاف پذیرم افتخار میکنم

کاراکتر فلوکی منو واقعا ترغیب میکنه به ادامه روانی بازیام

خیلی داره بهم خوش میگذره، البته سالم و کنترل شده

گفتم کنترل یاد کمپوت افتادم، ولی دیگه بخیه لازم نیست، پول میدم میگیرم

حالا خوبه حوصله حرف زدن نداشتم، وگرنه... 

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">