DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Rebel

حس غریبی دارم
دلم یه دختر بچه میخواد ، ترجیحا ۳ ساله
تحمل خیلی چیزا رو ندارم، ولی عادت دارم
انگار کرم نوشتن دارم،
شایدم دیگه نمیخوام چیزیو تو ذهنم نگه دارم
اروپاییا واقعا پیشرفته ان
گداهاشون نون ندارن بخورن، ولی انگلیسی حرف میزنن... 
همشونم سیکس پک دارن
یونجه هم قرمزه
الان  چهار ماهه سیگار نکشیدم، بجز اون بیست سال
حتی نفس کشیدن هم لیاقت میخواد
خیلیا قاچاقی زنده ان، ادعای شرفم میکنن
چه استاد خوبی، با یه لبخند ملیح احمقانه داره به ما درس زندگی میده
فکر کنم شورش در اومد


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">