DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Be numbed

اینجا کسی وحشی نیست

همه یا اهلی ان، یا اهلشن

دمای وجودم هر روز داره میاد پایین تر

امروز ششمین بار بود که یکی بهم میگفت، چرا انقد بیخیال و سردی؟ 

بعضی چیزا رو هیچ وقت نمیشه توضیح داد

اگر هم بشه، من توضیح نمیدم

نوشته هام همیشه سیاهه، فازم همینه

شایدم دنیای من رنگ بندی نداره، تک سایزه

خیلیا چرت میگن، شورشو در میارن، مث من

ولی حق الناس حالیمه

جدیدا یاد گرفتم که چجوری ینفرو بفرستم تو کما، فقط یکم پیش زمینه میخواد

حرفای من حتی پاک نویسم بشه، بازم چرکه


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

من فکر نمی کنم نا امیدی مطمئنم نا امید نشدی هنوز . حست غمگین نیست یعنی دقیقا غم نیست یه چیزیه که اسمشو نمیدونم . جای امیدواری داری هنوز برای یه چیز دیگه بود : رنگی نیست پس میتونی رنگش بزنی ولی وقتی رنگی باشه سخته از بین ببریش و رنگ بزنی .
پاسخ:
من نمیخوام رنگش بزنم. شرایطم ایده آل و عادیه. همیشه سیاه سفید رو به رنگی و تنهایی رو به جمع ترجیح میدم. خیلیا فکر میکنن افسردگی دارم یا مشکل دارم، ولی من خودم این سبک زندگی رو انتخاب کردم، چون دوسش دارم. ارامش بیشتری دارم
سیاه رنگی نیست . وقتی رنگی نباشه می گیم سیاه . پس جای امیدواری داری هنوز .
پاسخ:
نمیدونم چرا فکر میکنی ناامیدم
پستام غمگین نیست، حسم همینه
سیاه رو دوس دارم، بهم ارامش میده
.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">