DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Migration

بعضیا انقد کثیفن، که حتی سازمان حمایت از محیط زیست هم قبولشون نمیکنه.
حالم خوب نیست، نمیدونم
حس اون آدمی رو دارم که لب یه پرتگاهه ولی دلش نمیخواد بپره
یه دوراهی سخت دیگه، هردوش پایان تلخی داره ولی

نمیدونم چرا اینجوری میشه همش، إ یکی دیگشونم اومد. یه..... 
اینجا نمیشه هرچیزی رو گفت، شاید بخاطر همینه که با نوت بوک گوشیم راحت ترم. ولی اون نمیمونه
شوروی کشور خوبی نبود، ولی مردم با شعوری داشت. حداقل بهتر از ما
اسم آزادی بیان که میاد نمیدونم چرا یاد گونی نخی میوفتم
امیدوارم سایز منم داشته باشن،. 
جدیدا استادا زیاد حرف میزنن، انتظار توجه هم دارن
دیشب با وامپوت حرف میزدم، ظاهرا  بدجور ایمکن دلشو برده
تا اینجا بود، ذره بین نداشت، سلیقشم درحد جادو گر شهر اوزه
کلا داغونه
نباید یه پسر در حدی باشه که وقتی ریش و سبیلشو میزنه با دختر اشتباه بگیرنش،و بالعکس
امروز کلا حاشیه ام، ارتفاع رو دوس دارم، ولی علف خوار نیستم
جدیدا خیلی خودمو دوس دارم یجورایی، نمیدونم چرا قبلا توجه نکرده بودم
شاخ ندارم، شاخم نمیشکنم،کلا گاو بازی تو خون من نیس
دیگه تصمیمم قطعیه، هوا که گرم شد کوچ میکنم
خیلی نوشتم دیگه شورشو دراوردم
نقطه
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">