DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

تلنگر شخصی

دارم برای یه زندگی جدید برنامه ریزی میکنم، تنها، دوباره، ظاهرا

تکلیفم با خودم مشخص شد،قانع شدم که خیلی از مرز ها رو نباید رد کنم.قسمت نبود، خیلی از راه ها برای من ساخته نشده

بعضی چیزا ثابت میمونه، درس، شغل، افکار، برادری،اهداف

ولی خیلی چیزا باید تغییر کنه،رفتار،احترام، مرزها،سکونت یا شایدم کشور، وبلاگ.. 

خیلی جای خوبیه اینجا، باعث میشه به خیلی چیزا فکر کنم،این وبلاگ با اسم دفتر مرگ متولد شد و با اسم دفتر زندگی تموم میشه.مثل یه دفترچه خاطرات، بهترین روزای عمرمو زنده میکنه.

یه نقش جدید رو میخوام اجرا کنم.با این اوصاف، هنوزم سر حرف خودم هستم:

من، هیچی نمیفهمم.. 

خوش گذشت، خیلی

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • لیلی :))
  • سلام
    من لیلی ام. ۱۸ سالمه و خیلی به وبلاگت علاقه دارم۰به پستایی که میزاری به شعرات. تو روانشناسی خوندی اینو یجا گفتی. رشته اصلیته؟ ببخش میپرسما اخه من مشکل دارم میخواستم ببینم میتونی به من کمک کنی؟ 
    پاسخ:
    سلام، نه رشته اصلیم نیست.قولی نمیدم ولی اگه تونستم کمک میکنم.لازمم نبود اسم و سنتو بگی
  • *Setareh*
  • ایول، دوباره شدی همون شخصیتی که دوس داشتم،. ببخشیدا ولی اصلا با اون فاز عاشقونت حال نمیکردم،همش شعر میگفتی و...... 
    بعدشم یعنی چی که شایدم کشور؟ کجا میخوای بری مثلا
    وبلاگ؟ هرجور خودت میدونی،
    البته اینم بگم بی انصافی نکرده باشم. واقعا شعرات و بعضی جملاتت قشنگ و تاریخیه. اشک منو در میاره. 
    درضمن من فقط یه نظر دهنده ام قصد بدی ندارم. دفعه قبل که نظر دادم بهم هشدار دادی زیاده روی نکنم خیلی بدم اومد. مگه چی گفتم؟ فقط گفتم مورچه برات نون و اب نمیشه. چون ادم مغروری نیستی اینو میگم بهت.با اینکه اصلا سعی نمیکنی که خاص باشی ولی خیلی خیلی خاصی. من که مثل تو ندیدم.ادرس وبلاگ جدیدتو هم به وبلاگم بفرست. اگه صلاح دیدی یه وقت از دستت در رفت یه سری هم به وبلاگ من بزن بخدا اون تم  بقول خودت مخسره رو عوض کردم. :)))))  دوباره نیای منو تهدید کنیا بخدا منظوری ندارم فقط چون خودت گفتی رک نظر بدین من رک میگم.اینم بگم من از تو بزرگ ترم اینجور که فهمیدم. پس احترام بزرگ ترتو نگه دار. حرفام تموم شد
    پاسخ:
    من الان حالم خیلی خوبه. دارم خودمو دوباره میسازم.حرفی ندارم، بخاطر نظر ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">