DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

جام امنه

امروز روز خوبیه! 

اره تعجب داره. درکنار همه ی مشکلام یه اتفاقای خوبی داره میوفته. البته اتفاقی نیست. خیلی بخاطرشون زحمت کشیدم ولی هنوز مونده که تمومش کنم. 

چنتا شعر ناتموم دارم که باید تمومشون کنم ولی خیلی وقته دیگه حسشو ندارم. 

دارم به خودم هرروز تلقین میکنم که بهش فکر نمیکنم، ولی کاملا تابلو و مشخصه که فقط دارم به اون فکر میکنم. 

یه روزی هدفم این بود که دنیا رو بکوبم و از نو بسازم، الان دارم تو مسیرش حرکت میکنم، تخصصی


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

هیچ تعجبی نداره چون می تونه این روز خوب نتیجه همون مشکلاتت باشه !
در ضمن تبریک
من دلم برا یکی تنگ شده اشتی کنین دیگه :(
پاسخ:
ممنون.
قهر که نیستیم فقط هردومون یه اشتباهایی داشتیم که نمیتونیم باهاش کنار بیایم.رابطمون خوبه ولی مثل قبل نیست. فکر نکنم مثل قبل بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">