DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

هوای شکلاتی

خب جرونیمو امروز پیله کرد ک وبلاگ پوسید چرا پست نمیزاری ایشششش پسره ی پررو تا پیلش هم پروانه نشه ول نمیکنه اح اینجا کارگرا دارن خونه رو بازسازی میکنن از این بازسازی ی اتاق نازز خوشمل نصیبم شد نسبت ب بقیه اتاقای خونه خیلی باحال تره خب هرچی باشه اتاق مورچه کمرباریکه ....ولی ی گرد وخاکی شده ک بیا و تماشا کن همه جا خاکه هوا هم خاکی دیگه قوزه بالا قوز دیروز ی بارون زد هوا دو نفره شد اهواز شکلاتی شد........جرونیمو این روزا با دوس دختر خیالیش میره رستوران...... هرچی تو خیال با دوس دخترت میل میکننی کووفتت بشه اصن چرا کوفت0_0 گوشت بشه ب لپای خودم.... منم فردا با چشم آبیه قرار دارم جرونیمو میگه اگه بری چشمتو آبی میکنم من عاشق چشم های آبیم پس میرم (^__^) ..پلیزز نظر بدین ضایعم نکنید جلو بعضیاB-)

Murche!!
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

خیلی خوشمل مینویسی.دخترا کلا خوب مینویسن چو ن خیلی با احساس و صادقن.البته نه همشون
من که عاشقت شدم اجی جونم.این جرونیمو رو نمیدونم چجوره ولی در کل به پسرا اعتماد نکن.مخصوصا چشم ابیا.فقط خوشکلن ولی در باطن هیچی نیستن.تو هم اگه دوس پسر چشم ابی داری خیلی مواظب باش گولت نزنه.همش نصیحت خواهرانه بود ناراحت نشو،
به امید دوستی باتو بابای.
پاسخ:
1-مرسی ستی جوون آجی من دوس پسر ندارم هیشکی بام دوس نمیشه هاهاها دوس دارم شوهرم چشماش آبی باشه خیلی چشم آبی دوس دارم آجو:-P
دوس دختر خیالی؟
اهواز شکلاتی ههه خیلی باحال بود.هنوز دارم میخندم
چشم ابیه کیه؟
شما دوتا چرا انقد به جونم هم میپرید؟!؟!خیلی جالب و زیباست
پاسخ:
2-خب وقتی اهواز گرد وخاک میشه بعدش بارون میزنه جو شکلاتی میشه خخخ چشم آبیه شوهر خیالیه منه هاهاها خب اگه ب جون هم نیفتیم ک خواهربرادر نیستیم مرسی تو زیبا وجالب میخونی
الان چه نظری بدم ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

خوب کاری م یکنی برو تا چشای خودش ابی شه ههه:)
پاسخ:
میرم هاهاها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">