DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

سالگرد

زندگی من به قبل امروز و بع امروز خلاصه میشه،امروز روز تولد دوباره منه

امروز سالگرد منو مورچس،با دنیا هم عوضش نمیکنم ولی سه تا کمپوت پیشنهاد وسوسه کننده ایه...

من یه مورچه ازارم،کادوهاشو دیگه نمیدونم کجا بزارم،باید وقتی به هم رسیدیدم بهش بدم یا یه دوس دختر پیدا کنم همشو بدم بهش بعد کات کنم.فکر خوبیه!‌‌‌...

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

برا ولنتاین فکر خوبیه ؛)
پاسخ:
این پست رو مورچه ببینه پوستمو میکنه.دارم لحظه شماری میکنم.
لاالاه الاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">