DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

به نام خدا

بنام پدر،بنام مادرم،بنام مورچه،بنام خواهرم

بنام خدایی که همه اینارو داد به من،،،،بنام باورم

به یاد کسایی که جدی نمیگرفتنم

ولی به جرم خودکشی میگرفتنم

به یاد دهکده ای که توش بزرگ شدم

مث بزغاله ای بودم که گرگ شدم

یاد گرفتم به هرکی دل نبندم

وقتی ناراحته من نمیتونم بخندم

من ساکنم به موقش تشدید دارم

لیست تموم گلایی رو که کاشتید دارم

هیچ وقت اماده نیستم که چیزیو از دست بدم

چیزی قرض نکردم که بخوام پس بدم


+jeronimo+
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">