DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

جنگ دیس

میخوام شعر بنویسم،رو کاغذم مینویسم از ایفون خبری نیست..

تازه اینو مثل خونه خوبه رو بیت مغز در رفته هم نمینویسم که نادر زیرشو عوض کنه،اشغال

من فقط مال خودمم،پیله هام خودشون پروانه میشن

من حتی واسه کارایی که کردم هیچ موقع معذرت نمیخوام

روبروم نه پنجرست نه دیوار،همون فضایی که تو دلت میخواد

منم عاشق خونوادمم،عاشق خونه ساختنم،ولی باورم میشه که همه باهام بدن،چون همیشه عجل دشمنام بودم.تو کل ارزوت عکس انداختنه و من کارم فقط فرار از باختنه،تو برگرد با من

دقیقا از همینجا بود که فهمیدم خیلی نفهمی،حتی نفهم تر از من


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

بعله از عمو تتل اقتباس شده 
پاسخ:
یجورای دیسش کردم.اقتباس اینجا معنی نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">