DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

مورچه ..... رفت؛

از امروز دوباره شدم همون ادم تنها،دوباره فقط با دیوار حرف میزنم

دوباره میرم تو فاز خودم،الان دیگه هیچی برام مهم نیست،بر میگردم به همون کنج تاریک اتاق

فقط یه تفاوت وجود داره،از امروز هرروزم پر از اشکه،اگه دلش بشکنه یا اتفاقی براش بیفته دنیارو نابود میکنم.

گفت برمیگرده،میدونم برمیگرده،ولی همش نگرانشم،احتمال داره این انتظار خیلی طول بکشه،یه حسی بین امید و نا امیدی دارم.دیگه نمیتونم بنویسم



  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

از پیشت رفت یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




این چه وضعیه
پاسخ:
چون مجبور شد ، گوشیشو ازش گرفتن دیگه نمیتونه باهام ارتباط داشته باشه.
چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجا رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
از پیش من رفت،برای مدتی نا معلوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">