DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بی حسی

بازم من،
خیلی حرفا دارم برا گفتن،فقط یکم انگیزه میخوام
چیزایی که میگم جایی ثابت نشده ولی بنظرم درک ادم میتونه حتی بدون تجربه از علم بهتر عمل کنه.دارم برمیگردم به همون جایی که بودم،یکم جلوتر از بقیه
میدونم حتی اگه تو بیابون بمونم از تشنگی نمیمیرم،گرگا منو میخورن
دیگه تنهای تنها شدم،فقط منم و مورچه و خدای خودم
یکم فاز غم گرفتم، دوباره اشکم در اومد بعد چند وقت،بارون رو خیلی دوس دارم
راستی یادم رفت بهت بگم ، وقتی میخندی خیلی خوشکل تری
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    پاسخ:
    Tnx
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">