DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

تکتیرانداز دندون خرگوشی!!

تو همون فرشته ای که واسه من بهشتو ساختی...تو برنده بودی اما واسه من دلت رو باختی.من همون فراری ام که واسه تو جونمو میدم...تو اراده کن عزیزم،نفسم،تنها امیدم

تو مثه یه باغبونی،که گلاشو میفروشه...من خریداری ندارم،میشینم تنها یه گوشه...من مثه یه قاتلم که،همه ی گلارو چیده...من فقط تورو نچیدم،چون چشام چشاتو دیده

تو همون شاخه ی یاسی،که منو دیوونه کرده...باورش سخته عزیزم،دوریه تو مثل درده....من همون زندونی ام که، توی دام تو اسیرم...زندگیه من همینه،اومدم برات بمیرم


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • پرنا جعفر پور
  • اقا یه سوال مریم حیدرزاده زیاد می خونی ؟؟؟ شعرت مث اونه البته هر دوتون عاشقی هستین که دوری دیده درست اما شباهت داره شعرات بهش ......
    .
    .
    .
    .ولی خوشگلن 
    پاسخ:
    ممنون.زیاد نه معمولا وقتایی که دلم میگیره گوش میدم شاید ماهی یبار.ولی زیاد سبکش اون نیست.شعر همینه خودش میاد تو ذهنم یعنی وزنش دست خودم نیست اولش.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">