DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

دنیای رویاییِ من

میای از دور ترین نقطه ی ایمان من

اونجا که لحظه هام ، پر شدن از یاسمن

میای از سکوتِ ، شهر پر از ستاره

میکشی دستامو ، توی موهات دوباره

میبری با خودت ، تا اوج بی نهایت

اونجایی که تو چشمات ، موج میزنه نجابت

اخ که دیگه دل من ، از تو جدا نمیشه

تو کتابای قصه ، هیچکسی ما نمیشه

وقتی که بجز عشق ، چیزی نمیشه که دید

غیر از گلای بوسه ، چیزی نمیشه که چید

اونجاها اسمونشون رنگ طلایی داره

جای سیاهیای شب حباب ابی داره

ادما از محبت ، برای هم میمیرن

تو سختیه زندگی ، دست همو میگیرن

اخ که دیگه دل من ، از تو جدا نمیشه

تو کتابای قصه ، هیچکسی ما نمیشه


Siavash ghomeishi

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • پرنا جعفر پور
  • ببینم این اقتباس نداشت ؟؟؟؟؟ 
    خوب بود امضا بزن اگه مال خودت نیس شاعر 
    حال هوای شعرای حیدرزادا رو گرفتی اونم مث خودت بود یه عاشق دورادور 
    پاسخ:
    : (
  • ساعت مچی
  • َشبیه ترانه ها بود . خوب بود 

    اگه حسش بود مارو به اسم خرید ساعت لینک کن ، کمک بزرگیه !! پیشاپیش ممنون
    پاسخ:
    شرمنده داداش،من کسیو لینک نمیکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">