DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

میانبر

من خاص نیستم،نمیخوامم خاص باشم.میدونم فازم یکم غمگینه ولی دلیلش محیط اطرافمه نمیخوام اینجوری باشه.

من یه ادم عادی ام.همه مشکل دارن درست ولی مشکل من همین همه ست.حاظرم نصف عمرمو بدم ولی هرچی عمر دارم پیش مورچه باشم.دور ازهمه.البته اونم زندگیه خودشو داره و من نمیخوام گرفتارش کنم.شاید بعد از ازدواجش دیگه نتونم ببینمش.نمیدونم چیکار کنم ولی تا وقتی ازدواج نکرده منم ازدواج نمیکنم که بتونم هرچی براش کم گذاشتم جبران کنم،تا فرصت دارم براش هرکاری میکنم.خیلی شبا خوابشو میبینم.بعضی وقتا پای تلویزیون یا کتاب خوندن اشک از چشمم میاد.نمیدونم برای چی فقط احساس میکنم قراره یه اتفاق بیوفته.میخوام زندگیمو عوض کنم.میخوام شاد باشم مورچه رو شاد کنم و در لحظه زندگی کنم.میدونم ریسکه و من اهل ریسک نیستم و برام منطقی نیست ولی امتحانش میکنم.یا میبرم یا میبازم.


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • سارا رحیمی
  • مثل همیشه حرفاتو خیلی زیبا و بعضی وقتا با کنایه خنده دار مینویسی.خوبه که به فکر مورچه ای و بی انصاف نیستی.بازم میگم درکت بالاست و تصمیمای عاقلانه میگیری ولی مشورت هم بکن خوبه.دیگه خودت بهتر میدونی لازم به توضیح نیست
    پاسخ:
    باشه ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">