DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بیمارم

داشتم بازیمو میکردم که یهو چنتا تاول روی مغزم در اومد

هه، مریض شدم رفتم پیش خدا برام یه امپول و چنتا قرص نوشت،من قرصارو میخورم زندگی خودش بوی امپول میده

کم خون شدم جدیدا،یه ادم صالح میخوام که ازش یه بسته خون سالم بیاد.هرچی میرم،نمیرسم !گاهی با خودم فکرمیکنم نکنه من باشم،کلاغ آخر قصه ها!


+jeronimo+

یکی داره مطالب وبلاگ منو کپی میکنه تو فضاهای مجازی،من که حلال کردم ولی زشته این کارا.حداقل با اسم خودت ننویس...

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • پرنا جعفر پور
  • نمی تونی کلاغ اخر قصه باشی نگران نباش  یه سول دارم بهت بر نخوره تو می خندی ؟؟؟؟؟ اگه می خندی پس یه ذره این خنده هارو بیار تو وبت 
    پاسخ:
    باشه سعی میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">