DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

درد و دل

امشب خیلی دلم پره؛ از خونواده از خودم از همه چی.خلاصه بگم به خرخره رسیده صبرم.بعد از عمل حتی اجازه باشگاه رفتن هم ندارم.کلا شدم یه ربات که باید به دستورات عمل کنه.خیلیا این جور وقتا میرن سراغ خودکشی،منم بهش فکر کردم؛از مرگ نمیترسم ولی وقتی به این فکر میکنم که بعد از مردن من،مامان و بابا ومورچه چی بسرشون میاد تنم میلرزه.تازه گناهش به کنار.یه فکر بهتری دارم.مشکلم خونوادمه.ازشون جدا میشم.یه خونه نقلی کنار دانشگاه و یه کار جدید وتنها بودن همه چیرو حل میکنه.خیلی وقته دستم تو جیب خودمه ولی خودم تو خونه ی خودم نیستم.الان یه بغض اندازه گردو زیرگلومو گرفته و هرلحظه امکان داره گریم بگیره.میرم یه جای اروم تا صبح گریه میکنم.بعدش نماز وخواب تا پیام مورچه.خیلی دوس دارم بگم زندگی خوب و ارومی دارم و خوشبختم ولی اینجا خیلی وحشتناکه.خدا عاقبت منو نصیب گرگ بیابون نکنه
نمیدونم کی گفته مرد گریه نمیکنه ولی اگه اینجوره من خیلی نامردم...

+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

  • پرنا جعفر پور
  • نصیحت نبود بعدشم تو بهترین کس رو داری یعنی مورچه بعدم همه چیز مگه ارزو های ادمه سعی کن ارزو های کوچیک کنی تا راحت به دست بیاری و شاد شی 
    پاسخ:
    ارزوهام بزرگه و مادی نیست.من از نصیحت بدم نمیاد
  • پرنا جعفر پور
  • ببین نمی خوام شعار بدم یا هر چیزی ولی تویی حتی به فکر ناراحتیشونی بعد از مرگت پس تنهاشونم نزار 
    بعدم بیخیال شاد باش الکی یه نقابه خیلی سادست خیلی اسونه 
    پاسخ:
    خندیدن برام سخت شده.من خیلی ارزو ها دارم که اینا ازم دورش میکنن.ممنون از نصیحت
    وبت عالیه اگه روش کار کنی پربازدید میشه
    پاسخ:
    من نمیخوام پربازدید بشه.ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">