DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

اختلاط

Dr.keshavarz

ببین پسر من چند وقته وبلاگتو دنبال میکنم.اولا تو هیچوقت روانشناس خوبی نمیشی چرا؟
1.احساساتی هستی
2.میخوای همه مشکلارو حل کنی حتی به قیمت جونت وفکر میکنی مقصر همه مشکلا تویی
3.زیادی منطقی هستی با اینکه تخیل قوی داری ازش خیلی کم استفاده میکنی
4.تو مشکل خیلیارو حل کردی در حالی که خودت بیشتر از همه احتیاج داری به کمک
5.تو خیلی روشای جدید میاری تو کارت،با اینکه جواب میده ولی اینجوری به روش های قبلی پشت میکنی و این توهین به علم پزشکیه
راستی یا قید مورچه رو بزن یا منو فراموش کن


حالا تو ببین خان دایی اینارو صدبار گفتی،من راه خودمو میرم انقدم سنگ جلوی من ننداز
نترس مشتریاتو نمیدزدم،درضمن بین تو ومورچه هم بدون تردید مورچه رو انتخاب میکنم
و با تمام احترامی که برات قائلم باید بگم که برو به درک خان دایی


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">