DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

سیر با شکم خالی

جدیدا یه رابین هود پیدا شده که سایه  منو با تیر میزنه

دارم یچیزای عجیبی میبینم نا آشناست،انگار یه تختم کم شده

من سالمم خداروشکر اونم همین طور با دندونای خرگوشیش

نقشه داره منو بکشه اونم با چنتا مداد رنگی تو دفترش

من چیزی نمیخوام،همه چی دارم

 فقط باید پخته بشم تا بتونم استفاده کنم ازشون


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • پرنا جعفر پور
  • به خاطر همون امضا 
    پاسخ:
    :|
  • پرنا جعفر پور
  • این مال خودته ؟؟؟؟؟ 
    پاسخ:
    اره.یادم رفت امضا کنم.چطور؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">