DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

آرزوی بی منّت

اسممو بیخیال،لقب من جرونیمو و متولد 1996 هستم.در زمینه Lyric و text در موزیک فعالیت دارم و چنتا از شعرام وتکستام خونده شده و اوج گرفته.

اکثر نوشته هامو استاد محسن چاوشی خونده و من به این افتخار میکنم.نمیتونم خواننده تکستامو بگم به دلایلی.... تمام تلاشم اینه که چند تا

شعرامو که به سبک نگرش استاد قمیشی نوشتم به دستش برسونم،بهش نمیفروشم هدیه میدم.فقط میخوام بخونه،آقای میهن وند شما که وبلاگ

منو چک میکنی.اینارو برای شما نوشتم،سلام منو به استاد سیاوش برسون این پستمو نشونش بده اگه خواست بفرستم براش شعرامو.ایمیلشو دارم

فقط اجازشو میخوام.ایمیل خودتم بهم بده مجبور نشم حرفامو باهات اینجوری بزنم.ممنون

+jeronimo+
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۹)

salam aghaye jeronimo.khoshhalam ke bazam yade ma oftadin.agha siavash inroza nistesh tore consert dare.vaghti barghasht chashm.kheili khob minvisi man asheghetam dadash.edame bede haminjori.to ayandeye khobi dari
arezoye movafaghiat.bye
پاسخ:
منتظر خبرای خوبت هستم،خیلی ممنون برادر.موفق باشی
  • پرنا جعفر پور
  • هوم ؟؟؟ باش ببخشید خو  ذوق کردم اصلا ببخشید شب به خیر 
    پاسخ:
    ببین نمیخوام سوئ تفاهم بشه.من نمیدونم چه فکری میکنی،من اهل صحبت و گفتگو نیستم مخصوصا با دختر،اینم که جوابتومیدم نظر دهنده ای.ناراحت نشدم از حرفت ولی اینجور حرف زدنت یه جوری باعث میشه یکی فکر کنه منو شما همو میشناسیم و رابطه داریم پس احترام نگه دار ممنون میشم 
  • پرنا جعفر پور
  • ووای دلم می خواد خفت کنم چون می خواستیم دان کنیم فک کردیم قشنگ نی اخجون خو اینم دان می کنم 
    نچ نچ نچ تو دیگه کی وقت می کنی انیمه هم ببینی ووای  فک کنم برنامه ریزیت خیلی دقیقه 
    پاسخ:
    تو چند سالته اینجوری با من حرف میزنی؟؟
  • پرنا جعفر پور
  • ووای قشنگه ؟؟ مانگاش رو خوندی ؟؟؟؟
    پاسخ:
    اره.قشنگه،چطور؟
  • پرنا جعفر پور
  • راستی تو انیمه دفترچه مرگ رو دیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    اره.خیلی کامل دیدم و خوندم.
  • پرنا جعفر پور
  • اهان مکزیکی و قرانسوی و اینگلیسی رو دیگه چی ؟؟؟؟ چطور تو این چند سال این همه زبان یاد گرفتی تو بابا 
    پاسخ:
    به سختی
  • پرنا جعفر پور
  • لقبت یعنی چی ؟؟؟ کجایی فرانسوی ؟؟؟
    پاسخ:
    مکزیکی،رهبر جوان
  • پرنا جعفر پور
  • اه تو هم یا میپاکی یا کوتا تر می کنی یا رمز می زاری ولی منم منظورم ادعا نبود واقعا دورم زیاد شده راستی باریک داری افعال رو خوب صرف می کنی اولین باره می بینم این شکلی می حرفی
    پاسخ:
    بعضی حرفا و پستارو لازمه پاک کرد و رمز گذاشت.من اصلا حوصله دردسر ندارم.اونایی که رمز داره بعد از عرضه به هنرمند خریدار،رمزاشو بر میدارم.
  • پرنا جعفر پور
  • اخی چه ناناز ههه جدیدا چه قدر تکست گو و شاعر دورم زیاد شده باووو
    پاسخ:
    من ادعایی ندارم.اینم تا جوابشو بگیرم میپاکمش.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">