DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

جنگ من

بچگیمو یادم نمیره هیچوقت
چقدر نفهم بودم،چقدر دنیا رو دوست داشتم،چقدر دوست داشتم زود بزرگ بشم که بهم نگن بچه!
چه فایده ؟ الان من بزرگ شدم و تنها چیزی که از بچگیم مونده نفهمیم بوده
گذشته ها گذشته ولی من از گذشته ها نمیگذرم
دنیا رو نابود میکنم و یه دنیای جدید میسازم،اونی که من میخوام
از فردا زندگی از دست من یه روز خوش نمیبینه،وقت انتقامه

+jeronimo+
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۴)

  • پرنا جعفر پور
  • ههه بابام می گه نابودی رو که نابود کنی چیزی دیگه برا نابود شدنت نمی مونه 
    پاسخ:
    فقط حرفه.منطقی نیست
  • پرنا جعفر پور
  • تو هم ببین خیلی خوبه تازه من نمی دونم از کجا گیر می یاره ابنباتا رو ولی ار همون فیلمم معلومه ترشن ببین حد اقل این درسا رو می شه ازش گرفت 
    پاسخ:
    فقط سعی کن به مشکلات زیاد فکر نکنی.وگرنه نابود میشی،همین
  • پرنا جعفر پور
  • دوس ندارم دلم نمی خواد من با فیلم تنهایی لیلا فهمیدم حتی اگه همسن اون مرده هم شدم می تونم بچگی کنم و هیچکی نباید بهم چیزی بگه وگرنه خودم بهش یه چی می گم 
    پاسخ:
    خود دانی
    :|
  • پرنا جعفر پور
  • ههه یادمه بچه بودم همه اینا رو می گفتن ولی من بازم ارزوم بود بزرگ بشم الان با اینکه کاملا به ارزوم نرسیدم ولی بازم پاش هستم 
    پاسخ:
    تا بچه ای بچگی کن،بزرگی شدی همه چیز عوض میشه
    زندگیت،رفتار خانوادت،حتی درک و فکرت،
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">