DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

امید سیاه


همیشه از آدمای اطرافم حرف زدم،البته اگه بهشون بگم آدم به عالم بشریّت خیانت کردم.

نمیگم من آدمم،نمیگم خوبم ولی (شعور) دارم.اهل غیبت نیستم،جلوی خودشونم میگم،برای تنوع هم که شده یه مدت آدم باشن خب،انقدر نفهم؟

چند وقته بوی مُسکِن میدم،من خوبم فقط دیگه خوشحال نیستم.هر بدی ای که دیدم از خوبی خودم بود.اصولا کینه ای نیستم ولی آلزایمرم ندارم

این دنیا اونی نیست که من توش بچگی کردم،مطمئنم!!

تنها چیزی که ارومم میکنه دیدن عکس خواهرمه،اگه پیشم بود همه چیز فرق میکرد...

خدایا

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • مهلا اقاکاظم
  • اوهوم....خواهرت نیست؟؟ به قول عرفان (خواننده) هرچی ادما رو بیش تر میشناسم تنهاترمیشم....خیلی تنهاشدم...خیلی! 
    پاسخ:
    نه نیستش
  • پرنا جعفر پور
  • من نمی فهمم مگه پیشت نیس من نمی تونم تشورو درک کنم خیلی جاها اه جزو محدود ادمایی هستی که حسم بهشون این شکلی گنگی برام هیچی ازت تو مخم نمیره
    پاسخ:
    خودمم خودمو  نمیفهمم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">