DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

نعمت ناشناس

باورم نمیشه که باور کردم.
تازه فهمیدم بعضی نداشته هام داشته های دیگم بوده،
سخته که درک کنه کسی خودمم نمیفهمم ولی باور کردم
یه مشکل داشتم که فکر میکردم مشکله و من نمیتونستم باهاش کنار بیام
ولی مشکل نبود اون داشته من بود که هر کسی نداره،یه خاصیّت!!!

+jeronimo+
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • پرنا جعفر پور
  • به نظر من می شه باید خواست
    پاسخ:
    برای تو میشه،من نه
  • پرنا جعفر پور
  • باریک هووورااااا افرین شاد داری میشی کم کم 



    پاسخ:
    من شاد بودم ولی نمیشه همیشه خندید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">