DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

دیگه کامل شد با مکافاتش

امروز چند خط تو خنده هام نوشتم

فهمیدم فصل گلای فرش اتاق من پاییزه

تا اون موقع اتاق من خالی و ساکته

من یه ماهی تو آب گلالودم

دارم خفه میشم ولی نفس میکشم

دوست دارم بد باشم ولی نمیتونم.استعدادشو ندارم

میخوام راه هارو تک برم،ریسکه ولی ریسکش کمتره

از هیشکی کمک نمیخوام،به هرکسی کمک نمیکنم

یه دنده نیستم ولی بلد نیستم دنده عوض کنم پس همینه که هست

میدونم هدف دنیا منم ولی هدف من دنیا نیست

همه زورت همینه؟تو استعدادشو داریا،میتونی هنوز زجرم بدی

ولی من جنبه شوخی ندارم،زیادی اذیت کنی نابودت میکنم،اره دنیا با خودتم

نخند ادامه بده


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱۱)

  • پرنا جعفر پور
  • ههه باحاله در هر صورت جالبه هر جور باشه 
  • پرنا جعفر پور
  • امروز یه ذره روش فکر می کنم تونستم درستش می کنم ببخشیدا ولی من برا خودت گفتم اخه خوشگل نبود دیگه قبول کن مثلا اون یکی جمله الان قشنگ تر شده 
    پاسخ:
    ببین من شعر نگفتم.یعنی دنبال یهشعر با وزن قافیه نبودم وگرنه بلدم با قافیه بازی کنم.هرکدوم از جمله ها از جمله قبلی جداست کلا.من از فضای اطرافم و درکم از زندگیم میگم.بیشتر مهمه که درکش کنی جمله رو جای اینکه با بیت بعدی همانگ بشه.تو از زاویه اشتباهی هش نگاه میکنی.البته ظرت محترمه.خوب نظر میدی.اون نخند ادامه بده مفهوم داره.همش مفهوم داره بهشون درست نگاه کن 
    ممنون بخاطر نظرات
     :|
  • پرنا جعفر پور
  • ولی اینم یه ارزشه سعیت رو بازم بکن بهتر بشه 
    اونیکی عالی شد باریک
    پاسخ:
    باشه.ممنون
  • پرنا جعفر پور
  • سلاااام برای جلوگیری از کپک یه سری هم به وب من بزن شاد می شم :)


  • پرنا جعفر پور
  • هه خو حق داره به نظرم اصل پسرا اینکه به دخترا توجه نکنن در ضمن گفتم تو فکر نمی کنی من وب دارم می تونی پروفایلم رو ببینی یا نه همین بدون که ازت کوچیک ترم در ضمن خیلی خودتو کوچیک نکن برات بدتره هه
    پرنا خانوم این اقا پسری که میگی همینجوری پا پیش نمیزاره.هنوز نشناختیش.تو شبای احیا
    میومد شاهچراغ بعد من شناختمش رفتم سلام کردم اونم سلام کرد و رد شد انگار نه انگار که من وجود دارم.تو لاین باهاش حرفیدم تا فهمید دخترم بلاکم کرد.من به فکرشم خیلی.اون قدر
    منو نمیدونه.نمیدونم چرا از ذهنم بیرون نمیره.راستی تو چند سالته که میگی نسبت به من کمتری؟خوب خودتو بزرگ نشون میدی که 
    پاسخ:
    میشه تمومش کنی؟یا خودم تمومش کنم؟دوست ندارم حرمتا شکسته بشه خواهر من.بیخیال شو
  • پرنا جعفر پور
  • جرنیمو یه ذره رو این دو تا جملت رو به نظرم یه جوری تغییر بده مفهومشون عالیه اما شکلشون نه 
    می خوام راهو تک برم بر خلاف حر کت اب 
    می دونم هدف دنیا منم باز طاقت اوردم 
    تو دومی باز طاقت اوردم یه خورده نمی خوره
    پاسخ:
    باشه.سعی میکنم تغییرش بدم.
    ممنون بخاطر نظر
  • پرنا جعفر پور
  • ببخشیدا درسته سنم کمه نسبت بهتون یا هر چیز دیگه ای ولی به نظرم شما دقیقا تحت همون رمانایی الان تو سن و مقطعی هستی که باید به فکر درس باشی نه یه پسر و در ضمن اگه واقعا دوسش داشتی به فکر اونم بودی یه ذره دقت به حرفات و نظراتت اونم تو یه مکان عمومی یعنی وب بکن باید قبلش حد اقل مشورت می کردی بعد اینا رو می نوشتی یا حد اقل خصوصی می گفتی بهش به نظرم اگه تو یه کامنت ساده پای پستاش می دادی و نظراتت رو بهش می گفتی شاید اون از طرز فکرت یا دیدگاهت خوشش می یومد و خودش پا پیش می زاشت اما تو با این کارت احساس اون رو تبدیل به نفرت کردی از خودت ببخشیدا ولی برای خودت گفتم شیوا برات بهتره 
    سلام دوباره
    ممنونم پرنا خانم.من رمان زیاد خوندم اما نه اثرات اونا نیس.من جرونیمو رو دوست دارم و هرکاری به فکرم برسه میکنم تا بهش برسم.نمیدونم چرا باهام اینجوری میکنه.به هرحال من 
    ناامید نمیشم.کور خوندی اقای جرونیمو.البته با کمال احترام.
    پاسخ:
    چیکار کنم بفهمی من نمیخوام با کسی باشم؟اگرم بخوام تورو نمیخوام.خیلی بی حیایی و بی فکر.حتی فکر نمیکنی که با این کارت آبروی منو می‌بری.چطور باور کنم منو دوس داری؟من هیچوقت به تو فکر نمیکنم.نمیخواستم خورد بشی ولی زیاده روی کردی.خدافظ
  • پرنا جعفر پور
  • اوم خوب بود فقط دپ بود ولی ادامه بده سعی کن شاد تر باشی این دنده رو خیلی دوست داشتم بسی خوشم اومد 
    پاسخ:
    دپ چرا؟توضیح بده مشکلشو خب
  • نیلوفر
  • خواندن و مطالعه کردن، سبب می‌شود که تجربه‌های زندگی شما در همه‌ی زمینه‌ها، ژرف‌تر و غنی‌تر شود.((وین دایر))
    پاسخ:
    من با تجربه خودم زندگی میکنم.اینجوری بهتر درک میکنم. این وین دایر نفس از جای گرم بلندمیشه هنوز سختی نکشیده 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">