DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

اعتراف

من زندگی نمیکنم فقط نفس میکشم

یعنی فقط گاهی نفس میکشم

الان یه قندون خالی جلومه تهش پره

یه سوراخ بزرگ تو دیواره،حتما پیچشم بزرگ بوده

گلای قالی اتاقم کم شده،112تا بود؛خود رو اما خوشکل

هرچی ازخودم فاصله میگیرم،دیوار بهم نزدیک تر میشه

همینجوری زل زده تو چشام،از رو هم نمیره

همینم مونده بود که دنیا بهم بخنده

اره من همونم که میگفتم،هیچ چیزی نمیتونه شکستم بده،من میتونم دنیارو ببرم

من نتونستم،شکست خوردم،باخـــتم

ارزوی بزرگ شدن بزرگ ترین اشتباه من بود

کاش بچه میموندم،حداقل نمیفهمیدم خیلی چیزارو

هرچی میکشم از دنیا میکشم

خیلی چیزارو نمیفهمم،درک نمیکنم،یا من روانی ام یا فقط من سالمم

مادرم بهم پرواز یاد نداد،ولی زمین خوردنو خوب بلدم

یا میرم یا میمیرم،بالامم بشکنه به درک

 

+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۷)

  • مهلا اقاکاظم
  • همیشه دلم میخواست عقلم نسبت به سنم بیش تر باشه..حالا پشیمونم...وقتی پنجم بودم چیزایی فهمیدم که بعضیا سوم راهنمایی میفهمیدن رفتم سوم راهنمایی چیزایی وفهمیدم که سوم دبیرستانیا میفهمیدن وبعد که رفتم به اول دبیرستان ...دارم میرم دوم ولی نمیدونم چراحس میکنم 100ساله ام! رفتم پیش روان پزشک ازم تست عقلی گرفت..41 ساله! با 26 سال تفاوت از سن واقعیم..روان پزشکه بهم فقط نگاه میکرد ومن درجواب فقط اه کشیدم..کاش هرگز ارزو نمیکردم بزرگ شم..به قول عرفان(خواننده) هرچی ادماروبیش تر میشناسم ....تنها ترمیشم! :|
    پاسخ:
    خب ببین مادربزرگ من الان خودم درگیر یه مساله ام.تو نظرات من نگاه کنی سنت یادت میره.منم حسرت بچگیمو میخورم،حسرت نفهمی،دیوانگی... اگه نفهمیدی بیخیال
  • Danial.. z.
  • 💘😜☺☺☺
    پاسخ:
     :|
  • رضا فاطمی
  • بسیار زیبا...
    لذت بردم از این احساس...
    ولی مصرع آخرش ناامید کننده بود..
    آخه چرا؟؟
    پاسخ:
    چراشو نمیدونم
    برام این مهمه که برسم به جایی که بفهمم چی هستم.نمیگیری چی میگم
    اصولا هیشکی نمیگیره چی میگم
    ممنون واسه نظر
  • پرنا جعفر پور
  • لازم به ذکره که تو هر سنه شناسنامه ای که با شی اگه هنر مند باشی می تونی سنت رو تغیر بدی کودک بشی یا پیر منظورمم از هنر همه هنراست نویسنده با متنش بازیگر با نقشش و ...در ضمن زندگی بازی نیست که ببازی یا ببری زندگی فانه بستگی داره شوخی خرکی بدونی یا فیلم که فقط نگاش کنی یا تو هم باهاش جور شی بشین دوست این همون سیمست که بهت گفتم نمی خوای نمی تونی غمگینی ارزو داری سعی نکن ارزو کنی سعی کن بخوایش تا بگیریش ببخشیدا البته من هم زیاد حرفیدم هم گنده تر از خودم اما خواستم کمکت کرده باشم
    پاسخ:
    ممنون ولی من خیلی برام سخته.تو درک خودتو داری و من درک خودمو.فکرات قابل تحسینه.تو شاد زندگی میکنی و من سعی میکنم شاد زندگی کنم.امیدوارم بفهمی
    بهم گفتن که شما با این سن کم تدریس زبان میکنی.واقعا اینجوره؟
    راستی میشه شماره خواهرتونو به من بدید؟یا هر ایمیلی یا ایدی لاین؟
    خواهش میکنم.
    پاسخ:
    بله
    خیر
    ببین دختر خانم من نمیتونم کسیو به زندگیم اضاف کنم.اگه دلیلشو میخوای تو پست بعدی دربارش توضیح میدم.بیخیال شو خواهشن
    سلام
     خیلی خیلی قشنگ بود.با کلمات خوب بلدی بازی کنی
    درضمن خدانکنه بالات بشکنه،ایشالا همیشه سلامت و موفق باشی
     امید وارم منو بخشیده باشی  :)
    پاسخ:
    سلام
    من دلخور نیستم که ببخشم.بخاطر نظر ممنون
  • نیلوفر
  • سایت بسیار خوبی دارین
    9865147
    پاسخ:
    ممنون
    این شماره چیه؟
    یعنی چی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">