DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

نزدیکیم اما دور

ندارمت اما...

دوست داشتنت را عاشقم...

اینکه شبها با خیال خامی بخوابم...

و صبحها با امید مضحکی چشم باز کنم...

من از این حماقت عاشقانه حض می برم...

از اینکه دلم می شکند...

و دوباره گول می خورد...

از اینکه بیمارم...

و درمان نخواهم شد...

من به این ناعلاجی خود معتادم...

و خیال عاقل شدن هم ندارم...

اگر بدانی درد تو چه لذتی دارد...

اگر بدانی دیوانه شدن چه لذتی دارد...

آه اگر میدانستی شاید ... خیلی زودتر رهایم می کردی...

ندارمت افسوس...

اما دوستت دارم...

من این دوست داشتن را...

این یادگاری از تو را...

دوست می دارم

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • فاطمه .ح
  • بسیار بسیار زیبا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">