DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بغض سنگین

وقتی که دلتنگ میشم و همراه تنهایی میرم....داغ دلم تازه میشه زمزمه های خوندنم
وسوسه های موندنم با تو هم اندازه میشه....قد هزارتا پنجره تنهایی اواز میخونم
دارم با کی حرف میزنم....نمیدونم نمیدونم
این روزا دنیا واسه من از خونمون کوچیکتره....کاش میتونستم بخونم قد هزارتا پنجره
طلوع من طلوع من... وقتی غروب پر بزنه موقع رفتن منه
حالا که دلتنگی داره رفیق تنهاییم میشه....کوچه ها نارفیق شدن
حالا که میخوان شبو روز به عمدیگه دروغ بگن...ساعتا هم دقیق شدن
طلوع من طلوع من... وقتی غروب پر بزنه موقع رفتن منه


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">