DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بادبان

الان بجایی رسیدم که هدفای پیشرفته ای دارم، و کامل تر

تو مسیر بزرگی ام و خوشبختی واقعا نزدیکه، حسش میکنم

یجورایی وقتشه که بترکونم، انقلابی که صفراش از تو کادر بزنه بیرون

اینجا دقیقا جاییه که، باید شورشو در بیارم

با اجتماع خیلی کارا دارم، بعد از چند مدت، وقتشه که دوباره شروع کنم

شخصیت بنز که داشته باشی، بی ام و خودش میاد

فقط به این فکر کن که باید بپری

به فلسفه مورچه، آدم وقتی باید از زیر پتو بیاد بیرون که وقتش باشه

برای من، الان وقتشه

البته بستگی به پتوش داره

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">