DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

Feel & Rise

دیشب شب خوبی بود،خیلی خوب

برای اولین بار تونستم نظر مورچه رو عوض کنم، ارزش یه جشن رو داره

یه انقلاب بزرگ بود

فکر میکردم خوابگاه تجربه ی خوبی برام میشه، ولی تحمل چند نفر کنارم، خیلی دشواره

تا چندروز دیگه کوچ میکنم

ولی خاطرات خوبی دارم، زرقام منو یاد وامپوت میندازه

از عینک و نوشابه و نسکافه ی خالی

تا چایی و نور شب و گل های رو قالی

تک تک کلماتش برام خاطرست

بعضی وقتا انقد فکر میکنم که تو خودم گم میشم

اون لحظه، بیشترین آرامشو دارم

جدیدا صدای در که میاد بر نمیگردم ببینم کیه

شاید دیگه بیش از حد، خیلی چیزا برام مهم نیست

سرنوشتم تو دست یزدانه

انتخابم کنار یزدانه

فلش یزدان هم دست منه

خیلی پیچیدس، شاید چند وقت دیگه منم بیام نفهممش

از من هیچی بعید نیست

پشت همه پنجره ها منتظرت میمونم

تصور من از اینو اگه کسی بدونه، لوزالمعدش خون سازی میکنه

پاتریک رو دوس دارم، ولی اصلا الگوی جالبی نیست.. 

خیلی وقته نقطه نگذاشتم،شاید رادیو باعث شد

ولی حس خوبی بهم میده........ 


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

هیچ چیز به غیر از سه نقطه معنی غیره رو نمیده
فک کنم می گفتی نباید دیگران زیاد برامون مهم باشن اما مث اینکه رادیو خیلی اثر گذاشته :)
پاسخ:
برام مهم نیس، یکم توجه کنی متوجه میشی ژانر نوشته هام سیاه و طنزه.والبته که رفتار و افکار دیگران بر دید من هم تاثیر میذاره و باعث میشه بیشتر ازشون بدم بیاد....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">