DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

پخمه

چند شبه که دارم جای نرم میخوابم
تفریحم شده قدم زدن تو خیابونا
آدمایی رو میبینم که به خودم خیلی امیدوار میشم
و آدمایی رو که... 
همه چی خوبه، فقط نمیدونم چرا بعضی وقتا
هندزفری تو گوشمه، ولی چیزی گوش نمیدم
اونموقع به خیلی چیزا فکر میکنم، خیلی اروم
نمیدونم از نداشتن ارامشه یا اینکه از خستگیه
ولی فکر نکنم چیزی بهتر از این اوج حس منو نشون بده
الان بیشتر از هرموقع تنهایی رو حس میکنم، همینطور آرامشو، البته اگه ارسلان بزاره... 
تنهاییمو دوست دارم، نمیخوام از دستش بدم
سرم تو لاک خودمه، اتاق تاریک رو بیشتر دوس دارم
چون باعث میشه برم تو فازی که دوس دارم
الان که میبینم تو این چند وقت چه چیزایی رو تحمل کردم و چه راهی رو پشت سر گذاشتم، خیلی چیزا دیگه برام مهم نیست، خیلی راحت از کنار مشکلات رد میشم، حتی خیلیاشم حل نشده رد میکنم
انگار تازه به شرایط ایده آلی رسیدم.
فقط نمیدونم چرا بی جنبه شدم، کیبورد میاد زیر دستم فقط میخوام بنویسم تا باطریم تموم شه.. 
is low... 
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • Miss.Hadiss
  • بی جنبگیتم جالبه
    راستی مگه قبلا جای نرم نمیخوابیدی؟ 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">