DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

جاسوس

یجورایی انگار داره برمیگرده اون حسای مُردم،
من نباید اینجا باشم، ولی داره خوش میگذره
یه تکستایی دارم که دوس ندارم اینجا بزارم چون تکستای قبلی رو بعد یه مدت جاهای دیگه دیدم.. 
پسورد چیز خوبیه. 
دلیل اینکه باز برگشتم و انگیزه دارم اینه که تکلیفم روشن شد.
یه وقتایی باید خیلی چیزارو قبول کنی، تحمل کنی و تاوانشو بدی، تا آخر عمر
من هرچیزی که باید رو یاد گرفتم، فقط بعضی وقتا فراموش میکنم. چون وقتی پای منطق و احساس وسطه، دقیق اون وسطاش گیر میکنم.شاید بزرگترین مشکل من اینه که خیلی قانعم  ولی راضی ام. 
یچیزی که برای فهمیدنش بهای سنگینی دادم این بود که نباید هیچوقت با هیچکس دردو دل کنی، چون هرچقدرم که بزرگ باشی براش، بعد از دردودل به یه چشم دیگه بهت نگاه میکنه، و اروم اروم خورد میشی بدون اینکه حتی یه ذره به این فکر کنی که چرا بهش گفتی که ضعیفی
فکر نمیکنم کسی از دردو دل با من پشیمون شده باشه، چون وقتی بفهممش خیلی بیشتر تلاش میکنم که اروم باشه، ولی خودم... 
این خیلی مشخصه که هرکسی ضعف خودشو داره.باید از اون ترسید که ظاهرش کاملا بدون نقصه، چون احتمال ضعف باطنش بالاتره
الان به اون درجه از پختگی رسیدم که دیگه کاری نکنم که بعدش پشیمون بشم
حس خوبی دارم، حالم خوبه،فقط مسکن میخوام، 500
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

  • Miss.Hadiss
  • ایول
    حالم خوبه، فقط مسکن میخوام
    با اجازه کپی
    وااای. وقتی تو مطالب جدید وبلاگ تورو دیدم باورم نشد که پست گذاشتی
    الان دلم میخواد خفت کنم.راستی حق نداری برای چیزایی که مینویسی رمز بزاری.یا حداقل رمزشو باید به من بگی.هرچی باشه من بازدید کننده ام. قول میدم کپی نکنم.راستی چرا جواب کامنتای خصوصی که دادمو برام نفرستادی.هنور منتظرم. من ارشدمو گرفتم بالاخره، تا۳۰سالم نشده باید دست بجنبونم. امیرم دنبال پایان نامشه.راستی ضعف من چیه؟ 
    پاسخ:
    سلام
    یکم شیرین عقلی، خودتم نمیدونی چی میگی
    از اونایی هستی که هرطور باشن میرن بهشت..فقط موندم چطور ارشد گرفتی..
  • دکتر زهرا بازیاری
  • سلام. فکر نکن که من نفهمیدم. کاملا مشخصه که با روشای جانیس داری روی خودت کار میکنی.خیلی جسارت داری من تحسینت میکنم.چرا انجمن نمیای،؟ خیلی وقته ندیدمت..

    پاسخ:
    سلام
    چند وقت دیگه میام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">