DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

محض اطلاع

اینجا هنوز ایرانه، 

بعضی وقتا انقد حالم خوبه که 5 تا 6 هم روم اثر نداره ، دیواین لازمم.. 

الان خیلی منطقی و برادرانه میگم همین یبار، تا اینجا سه تا مورد بوده و هست که با عشق پوچشون دارن منو عذاب میدن.من یبار عاشق شدم و هنوز دارم تاوانشو میدم. نمیدونم وقتی یکیو نه دیده باشی نه صداشو شنیده باشی نه باهاش حرف زده باشی چطور میشه عاشقش شد؟ 

اینا همش هوسه خواهر من، نه قصد توهین دارم نه میخوام دل کسیو بشکنم، فقط متاسفم بخاطر افکارتون.

من اصلا کیس مناسبی برای عشق و دوستی نیستم. بیخیال

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۸)

بابا می گم فیلتر شکن چه ربطی به وبلاگ داره چرا حتما باید خاموشش کنم ؟

پاسخ:
باعث میشه ایدیت در دسترس قرار بگیره برای خیلیا و مشکل برات ایجاد بشه.پیچیدس یکم. بهتره فعال نباشه. برای امنیت وبلاگت
چرا ؟؟چه ربطی داره به وبلاگ ؟؟؟
پاسخ:
سوالت واضح نیست. چرا چی؟ 
نه بیکار بودم کامنت اول رو برای این دادم که به همه سلام  دادی دومی هم دادم ببینم عکس العملت چه جوری می شه اخه با یه . دوتا ج دادی برام جالب شده بود ههه
پاسخ:
فیلتر شکنتو خاموش کن وبلاگ که میای.. 
:)
پاسخ:
چیزی شده؟ 

سلام .
پاسخ:
سلام..
  • Miss.Hadiss
  • اینجا هنوز ایرانه؟ 
    هه این اولین جمله ای بود که از تو شنیدم.چرا اینجوری تو؟ یعنی منظورم اینه که تو ذهنت چی میگذره؟ خیلی غیر قابل فهمی برام.
    نمیدونم منو یادت میاد یا نه، من همونم که مشکل داشت... بهم میگفتی تو آدم نمیشی. یادت اومد؟ اومدم در کنار تیکه هام ازت تشکر کنم. واقعا نمیدونم اگه تو نبودی چیکار میکردم. البته خراب نمیشدم ولی به این خوبی هم نبودم.خیلی وقته تو انجمن کمپ نمیبینمت. نکنه کنار کشیدی؟  خیلیا اونجا هستن که به تو احتیاج دارنا..... 
    پاسخ:
    سلام
  • دکتر زهرا بازیاری
  • پسر جون من یه نصیحت بهت میکنم البته میدونم که حواست هست و عاقلی ولی اینو بهت میگم شاید تو اون کتابایی که همش سرت توشونه اینی که من میگم نباشه. هیچ دختر پاکی احساسشو به عشقش نمیگه. یعنی قدرتشو نداره.فقط یجورایی خودشو جلوش نشون میده تا به چشم بیاد.ولی پسرا رو نمیشه شناخت. اونا همشون دنبال دخترن و براشون مهم نیست چی باشه. پسرای مثل تو کمن ولی خب شماها نباید خودتونو از دست دخترا دور نگه دارین. بالاخره هر دختری حق داره انتخاب کنه.یه دختر پاک و معصوم حقشه با پسری مثل تو زندگی کنه وگرنه اگه تو بخوای کنار بکشی همون دختر میره با یه پسر اشغال. حتی اگه خودش نخواد مجبورش میکنن. و اون موقع تو مقصر بدبختیه اونی.نمیگم این غروره. تو بهت نمیخوره مغرور باشی فقط بنظرم از ادما بدت اومده و نمیتونی به کسی اعتماد کنی.ولی اون دختر پاک هیچ گناهی نکرده.من نمیگم به همه اعتماد کن ولی تو مثلا روانشناسی. باید بفهمی کی خوبه کی بده.یه خوبشو انتخاب کن و بهش عشق بده.موفق باشی جرونیمو
    پاسخ:
    سلام. ممنون بخاطر نصیحت ولی من نمیتونم همه چیزو نادیده بگیرم. اینکه ینفر باشه که زندگیمو باهاش تقسیم کنم خیلی تصمیم سختیه برام.من دوس دارم و مخالفش نیستم ولی خیلی چیزا حالمو بد میکنه. نمیدونم من خیلی حساسم یا واقعا ادما شورشو در اوردن ولی من نمیتونم به هرکسی اعتماد کنم.درسته روانشناسی خوندم ولی این دلیل نمیشه. خیلی موردا تو روانشناسی تعریف نشده.حرفی که زدی یکم عذاب وجدان گرفتم ولی نمیدونم چطور باید اون دختر پاک رو که قراره شریک من باشه پیدا کنم. بیخیال
    خوشم میاد این دخترایی که ابروی هرچی دختره رو میبرن خوب میچزونیا.انقد مودب نباش با اینا. اینارو باید تیکه تیکه کرد.واقعا چجوری ندیده عاشق شدن؟ خاک بر سرشون.حالا راستشو بگو ببینم شیطون،تیپ و قیافت درچه سطحیه؟ 
    اخه یه دختر میشناسم عین خودته اخلاقش. خیلی شبیهته. بنظرم به هم میاین.بهرحال این وظیفه ی ما بزرگتراست که شمارو کنترل کنیم :)))))) 
    راستی خواستم ازت بخاطر این که اومدی وبلاگم سر زدی تشکر کنم.چند نفر وقتی نظرتو دیدن همشون دقیقا یه جمله گفتن؛ وااااای این همون جرونیموئه؟ خخخخخ انقد حسودیشون شد که نگو..تو پیج روانشناسی هم سراغتو گرفتن بعضیا.... 
    چند وقتیه اونجا پیدات نیست..... 
    پاسخ:
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">