DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

چراغ سبز

یه مدت از میادین دور بودم. بخاطر عشق بخاطر احساسات. تجربه ی خوبی بود ارزششو داشت. خیلی چیزا یاد گرفتم خیلی چیزا فهمیدم. دیگه به هیشکی دل نمیدم. نمیخوام درباره این مدت صحبت کنم بهتره هرچی هست تو دلم بمونه

وقتی عاشق شدم شعرای قشنگ تری میگفتم با احساس میگفتم و درکشون میکردم.دیگه کم کم باید از بکاپم استفاده کنم

همیشه گفتم اهل ریسک نیستم. ولی الان دارم یه ریسک بزرگ تو زندگیم میکنم. مثل قماره. اگه ببازم زندگیمو از دست میدم. اگه ببرم چنتا پله میرم جلو

عقایدم هیچ فرقی نکرده فقط یکم پخته و نترس شدم.تازه اولشه

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

افرین این یعنی پیشرفت


منم درگیر امتحانامم حسم ندارم فعلا انشالله از پجشنبه سوژه بیاد دستم پست می زارم
پاسخ:
چی بگم. شاید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">