DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

دیوونه ی من

بعضی وقتا بعضی خواننده ها یه چیزایی رو میخونن که من فکر میکنم اونا هم یه مورچه دارن،مثل این مازیار فلاحی که دقیقا حس منو تو شعرش داره حرف منو میگه.خعیلی خوشکله


ازت متشکرم دیوونه ی من
از این که چشم به این دنیا گشودی
از این که پا تو زندگیم گذاشتی
از این که پا به پام همیشه بودی
ازت ممنونم ای تنهای عاشق
که یادم دادی دستاتو بگیرم
اجازه دادی با تو همنشین شم
تو جون دادی به این احساس پیرم
کسی جزتو تو قلبم جا نمیشه
تو پای عشقو به قلبم کشیدی
تونستی با بدو خوبم بسازی
تو طعم سختیو با من چشیدی
تو یادم دادی با چشمام بخندم
به اون روزای تلخم بر نگردم
از این ناراحتم کم با تو بودم
باید زود تر تورو،پیدا میکردم
از این ناراحتم کم با تو بودم
شبای بی تو من بیخواب میشم
کسی هم اسم تو هرجا که باشه
مث پروانه ها بیتاب میشم
ازت متشکرم دیوونه ی من
ازت ممنونم ای دیوونه ی من
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">