DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

دوباره همون حس وحال غریب

من از خود راضی نیستم،ولی از خودم خیلی راضی ام

جدیدا به سیب خیلی علاقه خاصی پیدا کردم.دیگه اونی که صدام میکرد و نمیدیدمش و حس نمیکنم.داره اوضاع روبراه میشه

فعلا همه چی ارومه ولی من هنوز خوشحال نیستم چون به چیزی که میخوام هنوز نرسیدم،یادمه قبلا میگفتم هیشکی منو نمیفهمه.تا اینکه مورچه اومد و فهمیدم نه،یکی منو داره درک میکنه.البته مورچه مثل بقیه نیست،ساده،صادق،دلنازک،مهربون وعاقل،حتی بخوادم نمیتونه بد باشه،قدرت انتقام رو نداره،نمیتونه ظلم کنه.دلش بهش اجازه نمیده.اینا فقط خصوصیات یه فرشتس.بقیه رو خیلی وقته بیخیال شدم.چون هیچوقت قدر منو ندونستن.انتظارمم بیشتر از این نیست چون این زمینیارو خوب شناختم.نخود مغز و پر ادعا البته بلانسبت بعضیا..


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">