DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

ناظر

زندگی برام مسابقه نیست.من یه هدفایی دارم که باید بهش برسم.نه به هر قیمتی،اصلا هم اهل ریسک نیستم.خیلی اروم جلو میرم و مواظبم خراب نکنم.من خیلی وقته که یه سری چیزارو فهمیدم که عذابم میده،اما بازم میرم سمتش که بیشتر بفهمم.خیلی حرفا دارم که خیلیا عکسشو میگن و اصلا قبول ندارن ولی من به حرفام اعتماددارم.بعضی وقتا میگم چرا من اینجوری فکر میکنم،واقعا متفاوت از بقیه.خیلی چیزا که برا خیلیا مهمه برام اصلا مهم نیست.تقریبا از همه قشری ضربه خوردم با همه جور ادمی برخورد کردم وتاوانشم دادم.من نمیخوام اول بشم فقط میخوام اخر نباشم.خیلی وقته فکر کردن برام عذاب اور شده

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

ریسک زندگیتو دلپذیر می کنه وقتی که ریسک کنی تو زندگی بعدش بهش می خندی و لذت بخش می شه برات
اروم اروم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/نه اشتباهه دنیا دوروزه این قدری وقت نداری که اروم اروم بری جلو بعضی جاها باید نفس گرفت تا با کله دویید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">