DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

چاله

نسل من منقرض شده،هرجا که نقش داشتم زدن کانال بعدی،بهم نگفتن بالای چشمم ابروئه،تا بفهمم اینجا گفتن حق ممنوعه،ولی من حق میگم ببینم کی میخواد جلوم بن بست بزاره.

من اگه با یه مسکنم میرم رو هوا به خودم مربوطه،دهنم هنوز بوی شیر میده،ولی مثل خیلیا بوی یونجه نمیدم تا اخرش شیر میخورم،بزغالمم ۲۱ روزشه ،دیگه واسه خودش مردی شده

کم کم دارم نخ کش میشم

تو هم دیگه بزن کانال بعدی..

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">