DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

با خودتم

تو دلت برای من،هنوزم جا داری
فکر دریاچه نباش،تو که دریا داری
دستاتو ازم نگیر،قصه رو به سر نیار
من که همراه تو ام،منو پشت سر نزار
منو از خودت بدون،گریه و زاری نکن
دیگه اتیشم نزن،مردم ازاری نکن
دلم از راه پره،دلم از خونه پره
دلم از مردم شهر
دلم از هرکسی که،جاتو میدونه پره
دارم از دست میرم،دوری یه طاقت سوز
چشمامو بیشتر از این،به در خونه ندوز
قد تنهاییه من،که کسی تنها نیست
به پریشونیه من،توی این دنیا نیست
خط خطی کن عشق من،رد پای رفتنو
بیا یادم بره باز،غم پرپر زدنو
دلم از راه پره،دلم از خونه پره
دلم از مردم شهر
دلم از هرکسی که،جاتو میدونه پره

Amir tajik
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

  • پرنا جعفر پور
  • امضات رو بزن لطفا اگه مال خودت نیس اسم شاعر بزن 
    پاسخ:
    باشه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">