DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

نخود در پوست انسان

تفادت ریشه ای انسان با  موجود دوپای نخود مغز
 1.دایی من
من:دایی کی داره بازیرو گزارش میکنه؟
دایی:یعنی تو واقعا نمیدونی؟فقط بلدی با گوشیت ور بری؟ادعاتم میشه،تو هیچی نمیشی.نمیگم تا تو خماریش بمونی
2.پدر من
من:بابا کی این بازیرو گزارش میکنه؟
پدر:مزدک میرزایی

من دیگه هیچ صحبتی ندارم...

+jeronimo+
  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

اشکال ندراه .. ;D
پاسخ:
چی اشکال نداره؟
همه مطلباتو خوندم.خیلی تخیل قوی داری،و همینطور درک و شعور بالا.اصلا از خودت تعریف نمیکنی و همش بدیاتو مشکلات رو با کنایه مینویسی یا با شعر.بنظرم داری خودتو تو مشکلات خورد میکنی.از ادماهم بدت میاد.راستی من تو و مورچه رو درک میکنم.چون منم یه داداش مجازی داشتم.خیلی خوب نبود ولی پاک بود و غیرتی.اخرشم بخاطر اشتباه های من تنهام گذاشت و دیگه ندیدمش.قدرشو بدون
پاسخ:
میدونم
  • سارا رحیمی
  • تو خیلی پیچیده ای.انگار عشق و نفرت رو میتونی باهم داشته باشی،سرسختی واحساساتی.بنظر کینه ای نیستی ولی تحمل حرف زور نداری وبازم چیزی نمیگی.تو روانشناسی با این سنت حتما درکت هم بالاست.هشمو درست گفتم؟
    پاسخ:
    نمیدونم.هیچی نمیدونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">