DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بی عرضه

هِۀی چقدر دیگه میخوای به من ضربه بزنی؟من آماده ضربه بعدیتم پس بزن که از انتظار بدم میاد

فقیرتر از اون گل فروش منم که پول ندارم ازش گل بخرم..

هِۀی من که خوشم نیومد از خیلی چیزا،مثل نماینده، مبصر کلاس، مدیر و...

این ادما از خود بودن ولی از یه جایی به بعد کور و کر و لال شدن

اگه یه روز این دنیارو بدن دست من همه رو خوشبخت میکنم

خیلی کار آسونیه فقط میخواد عادل باشی،قانون به درک

دیگه نه فقیری میمونه نه کسی بخاطر پول خلاف میکنه

اینجارو میکنم بهشت،کی میدونه؟شاید خدا هم بهشتیاشو منتقل کنه اینجا

ولی من الان فقط اختیار کنترل یه کیبورد رو دارم ،اینا خیال خامه،نه من به اونجا میرسم نه دنیا بهشت میشه پس بیخیالش


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۱)

بشر تا زمانی که زندگی را به عنوان چیزی مقدس باور نداشته باشد و به همنوعان خود به چشم برادر نگاه نکند، زندگی دیگران را تباه خواهد کرد.
پاسخ:
حیف اسم بشر، موجود دوپا واژه مناسب تریه
همه دشمن همن،اینجا دنیای وحشه،البته با امکانات بیشتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">