DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

درد دل

من یه اتاقم که پنجره میخواد

بزرگه از در تو نمیاد

آدما بدنمو سوراخ میکنن

از قاب عکس خوشم نمیاد

نور نمیرسه به گوشه ی تنم

سرده،ولی نه خیلی زیاد

شیطون بودم از بچگی ولی

ســاکن شدم از خستگی

دیگه پاهام تکون نمیخورن

مردن به چی داره بستگی؟

زندگیِ من شده کاه گلی

تنها که باشی ینی عاقلی

من مشقامو خوب مینوشتم

ولی نبود یه توپ قلقلی


+jeronimo+


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۲)

  • پرنا جعفر پور
  • نمی دونم اشناست وولش مننون قشنگه 
    پاسخ:
    :|
  • پرنا جعفر پور
  • چه اشناست یه سری جاهاشو از یکی نگرفتی ؟؟
    پاسخ:
    مثلا کجاش؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">