DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

توصیف من از نگاه مورچه

تو زیبایی ومهربونیت از جنس اون قهرمانای تو داستانای تخیلیه کسی به همین راحتی نمیتونه باورت کنه من بهشون حق میدم

تو ی مسئله ای هستی ک هر کسی نمیتونه حلت کنه

چون شناختی ازت نداره تو اینقدر خوب هستی ببین بزار تو رو توصیف کنم انگار تو ی بیابون تاریک و ترسناک هستم خیلی وقته اینجا گم شدم کسی پیدام نمیکنه دارم ناامید میشم عقده ای و دلگیر ک چرا کسی نیست ولی بعد تو مثل ی نور میای انقدر نورانی و خوب هستی ک میشی ی باور نکردنی انگار تو ی رویام من تو رو باور کردم لمس کردم بقیه نمیتونن این همه زیبایتو باور کن درک کن بهشون حق بده... 

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">