DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

بازم من

ادمای اطراف من جوری نیستن که بشه باهاشون خندید.رک بگم یه مشت آدم نفهم بیشعور که آدمای اطرافشونو کوچیک میکنن تا خودشون بزرگ نشون بدن.روی همه عیب میزارن.به همه گیر میدن،خودشون و بهتر از هرکسی میدونن.من تو یه خونواده شلوغ زندگی میکنم،ولی هیچ وقت وجودشونو حس نکردم.هرچی سعی کردم ادم نشدن،بهتره از دستشون راحت بشم.تنها راحشه که من ارامش بگیرمو بتونم زندگی کنم

من استلالای خودمو دارم،فکرام با خیلیا فرق داره.من به بزرگ ترم احترام میزارم ولی بزرگ تر از من اونیه که به من احترام بزاره...

من اینجوری نمیتونم زندگی کنم،مثل یه مرده ام که فقط گاهی نفس میکشه.تاحالا چندبار فکر خودکشی به سرم زده ولی وقتی یاد گریه مادرم بعد مرگم و اینکه چجوری زندگی میکنن میوفتم منصرف میشم

خیلی سخته نه بتونی زندگی کنی نه بتونی بمیری،خب حالا من به چی باید بخندم دقیقا؟گریه آسونتره..نیست؟


+jeronimo+ 

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۵)

  • مهلا اقاکاظم
  • خنده نداره....گریه هم نداره...درکت میکنم!منطقی که باشی تو این دوره زمونه...باید مثل مرده ی متحرک باشی! ادمای دورت یه مشت چیز مسخره ارو کردن قانون زندگی واز اون پیروی میکنن وتو...نه میتونی اعتراض کنی نه میتونی ادامه بدی!خیلی سخته ولی خودکشی راهش نیست! فکرشم نکن! خنده های بیخودی تو روشاد نشون نمیده فقط اینو میرسونه که من دیونه ام که دارم بیخودی میخندم!قبلا ها میخندیدم...کار عجیبی میکردم!نه؟ :/
    پاسخ:
    شاید
  • پرنا جعفر پور
  • منظور من اون لبخند بود پوکر فیس نه خود متن اونو که فهمیدم ههه



    پاسخ:
    خب منظور من از اون فیس همین توضیح بود.فکر میکنی دلم نمیخواد شاد باشم و بخندم؟من منطقی بار اومدم.واسه هر چیزی دلیل میخوام.از خنده زورکی هم بدم میاد
  • پرنا جعفر پور
  • یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    یعنی نمیتونم فکرم رو درگیر زندگیم نکنم.میخوام بهترین زندگی رو داشته باشم.سخته ولی جدیدا داره راه برام هموار میشه،یه اتفاقای خوبی داره میوفته که من میتونم از خونوادم جدا بشم.هرچی خدا بخواد.انشالله که خیر باشه
    فکرت رو درگیرش نکن باو 
    پاسخ:
     :|
  • پرنا جعفر پور
  • نه تو می تونی الکی بخندی خندیدن و  شاد بودن دلیل نمی خواد بعدشم اگه دنبال دلیلی پس خودت بسازش به همون ادما بخند مگه چی می شه یا مثلا تو خواهرتو داری می تونید دو نفری بسازید 
    پاسخ:
    داریم میسازیم
    خدارو شکر خواهرم از این آدما دوره و رنج نمیبره.من خیلی میخندم ولی واقعا احساس خوشبختی نمیکنم.چه فایده؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">