DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

من...

این سیم خارداری که دور خودم کشیدم شاید خیلیارو ازم دور کنه ولی منم از خیلیا دور میکنه

تمومش کن


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۸)

  • پرنا جعفر پور
  • ببخشیدا ولی خیلی باحالی شیوا جون تا حالا یه همچین دختری فقط تو رمانا دیده بودم فکر کمم تحت تاثیر همونی هه
    پاسخ:
    خدا ببخشه.
    :|
    اره میترسم.باشه پس الان هرکسی اومد وخواست رقیب من باشه حرفی ندارم ولی میدونم و انقدر به خودم اعتماد دارم که میدونم کسی حریف من نمیشه.رک بگم شما آخرش مال منی.ببخش مجبورم کردی گستاخ بشم... رقیب میطلبم...کسی نیست؟؟؟
    پاسخ:
    تو تعادل روانی نداری.بحث فایده نداره.خدافظ
    چشم صبر میکنم.من خودمو معرفی میکنم بیشتر بشناسی
    شیوا حسینی 18 سالمه.دیپلم تجربی ام.چندتا سوال دارم فقط
    1.من رقیب دارم؟
    2.اسم خواهرت چیه؟چند سالشه؟
    3.میشه یه عکس از خودتون بزارین؟
    4.چی شده که به کسی اعتماد نداری؟
    بازم سوال دارم یادم اومد میگم
    پاسخ:
    1.نمیدونم
    2.یاسمن 17
    3.فکر نکنم
    4.من خیلی چیزا سرم اومده.به خونواده خودمم اعتماد ندارم.فقط خواهرم
    من آدم نیستم که خاطرخواه داشته باشم.اگرم داشته باشم خبر ندارم.ولی شما حق نداری همه رو کناربزنی تا به چیزی برسی
    پس یا خودخواهی یا میترسی

    سلام
    ببخشید دیروز نتم رفت نتونستم ج بدم.یکی یکی جواب میدم
    چرا شما چون مثل شما وجود نداره.دختری نیستم که با پسرا گشته باشه بخدا با هیچ پسری هیچوقت رابطه نداشتم.ولی انقدر شعور دارم که بفهمم ادما چجوری ان...
    چرا الان اومدم سراغت؟چون میترسم دیر بشه و از دست بدمت.ببخش که رک میگم.من یاد گرفتم حرف دلمو بزنم.پیامارو خصوصی نمیزارم که هر دختری ببینه و بدونه تو یه خاطر خواه داری که کس دیگه ای نیاد سراغت...هرکاری بگی میکنم تا بدستت بیارم فقط منو رد نکن تاز هروقت بگی منتظرت میمونم
    پاسخ:
    یجور حرف میزنی انگار من دوس دارم بهت ظلم کنم.بخدا برام سخته که بخوام الان تصمیم بگیرم
    نه آدمی ام که خودمو بگیرم و ناز کنم نه میخوام ظلم کنم فقط سر در نمیارم نمیتونم قولی بدم
    خواهرم حرفاتو خونده میگه دختر ساده ای هستی و ازت خوشش اومده ولی من نه.ببخش منم یاد گرفتم رک حرف بزنم
    نه شمارو میشناسم نه میخوام حرمتا بشکنه.اگه واقعا خیلی اصرار داری فقط یه چیزو بهت میگم.من تا حداقل 2تا3 سال دیگه ازدواج نمیکنم
    پس تا اون موقع صبر کن.شاید چند سال دیگه آدم شدم و به فکر ازدواج افتادم.درضمن نمیخوام فکر کنی دست به سرت کردم و همین طور فکر نکن که قبول کردم.فقط میتونی صبر کنی
    تو خیلی چیزا داری که هیشکی نداره.الان یه ماهه که دارم دربارت تحقیق میکنم.
    من اینجوری که فکر میکنی نیستم.الان که میبینی به دست و پات افتادم بخاطر اینه که راه دیگه ای پیدا نکردم که بهت علاقمو شون بدم.تو جلوی همه مقاومت میکنی.یکم نرم باش بزار
    خودمو ثابت کنم بهت.من بی حیا نیستم ولی انقدر دوست دارم که اینو جار بزنم.مردم هرچی میخوان بگن مهم نیست.خدا خودش میدونه من دلم پاکه.میشه بهم فرصت بدی؟تورو خدا
    پاسخ:
    میدونی؟من نمیخوام عذابت بدم یا برنجونمت،ولی من شرایطشو ندارم.نمیدونم چی بهت بگم.اصلا فکر رابطه با یه نفر نیستم.درک کن چی میگم.بهت چه فرصتی بدم؟که چی بشه؟
    شما درست میگی که وقتی عاشقی باید جار بزنی تا بدستش بیاری ولی نه من شمارو میشناسم نه شما منو کامل میشناسی.این همه پسر خوب هس،چرا من؟چرا الان باید بیای سراغم؟من هنوز امادگی همچین تصمیمی رو ندارم بخدا.چرا این پیامارو خصوصی نمیزاری؟
    اها.اونوقت من باید تا خوشبخت شدن شما صبر کنم؟
    خب چند سال؟
    پاسخ:
    من دیگه هیچ حرفی ندارم.واقعا چرا انقدر درگیر منی؟من که چیزی ندارم.
  • پرنا جعفر پور
  • بسی شاد گشتم :)
    پاسخ:
    چرا شاد گشتی دقیقا؟
  • مهلا اقاکاظم
  • هه! بالاخره بایکی روبه رو شدم که تو این جور فازانباشه...چه عجب! ولی بالاخره میگی ازدواج میکنی...تا حالا بایه پسر روبه رو نشدم که نخواد هرگز ازدواج کنه ونخواد بادخترا دوس باشه...منم که خودم فک کنم اولین نفرم که حاضرم بمیرم ولی ازدواج نکنم!! زندگی به سبک فمینیسم یعنی این...دور هرچی مرده خط میکشم...این جوری راحت ترم! :| راستی چه ربطی به داداشت داشت؟؟؟ کلی من خندیدم وقتی اونو خوندم...مگه ماله چه ماهی هستی که میگی دی خوب نیس!؟ دوس داشتی ج بده :|
    پاسخ:
    نگفتم دی خوب نیست ولی هیچ ماهی خاص نیست
    من متولد تیرم.به فال و .... هم اعتقاد ندارم.همش خرافاته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">