DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

چشم آبی

چه سخته

تولباس نداری و من تورو ندارم...

تو دلت شکسته و من دیگه دل ندارم

اگر داشته هامون رو رو کنیم فقط همو دوست داریم...

 زندگی ما مثل جنگه،اول زنده بمون بعد زندگی کن.

آدما دیگه انسان نیستن،آدم نمیشن...

وقتی چشامو بستم نتونستم از کنارت رد بشم،چرا؟


 +jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۹)

  • پرنا جعفر پور
  • ههه اخی چه ناناز  ببخشیدا ولی خواهرت فانتزی برام بعد این خانم با حیا یه چشم ابی ببینه چی می شه ؟؟؟
    پاسخ:
    شاید  بخواد باهاش ازدواج کنه.نمیدونم
  • پرنا جعفر پور
  • هه چه باحال چندسالشه مگه ؟؟؟ باید خیلی گوگولی باشه
    پاسخ:
    17سالشه.اونو نمیدونم ولی خیلی عاقل و با حیاس
  • پرنا جعفر پور
  • هه یه ذره متن رو درک نکردم ولی به جاش ببخشیدا حسابی شاد شدم بازم می گم عذر در ضمن چرا چشم ابی ؟؟ اصولا همه رو چشمای عسلی گیرن 
    پاسخ:
    اینو به خواهرم بگو.منتظر یه شاهزاده چشم آبیه که بیاد نجاتش بده
    چشم
    نمیخواستم ناراحت بشین.ببخشید
    دیگه مزاحمتون نمیشم.منم درک میکنم چرا به کسی اعتماد نمیکنین.خوشحال شدم.ایشالا موفق باشی....بای
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    شماهم موفق باشی
    خداحافظ
    من ارامشتونو به هم نمیریزم
    بخدا هیچی نمیخوام ازتون،میدونم شما با خیلی پسرا فرق دارین.اصلا بخاطر همینه که مزاحمتون شدم.خیلی با خودم کلنجار رفتم و غرورمو گذاشتم زیر پام برای شما.میدونم به دخترا رو نمیدین و توجه ندارین.ولی من قول میدم پشیمونتون نکنم.قول :(
    پاسخ:
    ای بابا.کی این همه اطلاعات از من به شما داده؟
    شما اشتباه کردین..خواهشن دیگه ابرو ریزی نکنین
    اینجا جای نظراته..زشته این حرفا خواهر من
    هیشکی ارزششو نداره که براش انقد خودتو کوچیک کنی
    بله من به دخترا رو نمیدم.به پسرا هم رو نمیدم..نمیدونم چرا به کسی اعتماد ندارم
    اگه نظری دارین بزارین وگرنه مزاحم نشین خواهشن
    ببخشید من جسارت نکردم.
    اولا همینجوری نیومدم جلو ،دربارتون پرسیدم اگه ناراحت نشین
    میدونم شیرازی هستین.برنامه نویسین.من کمک نمیخوام.میخوام فقط با هم بیشتر آشنا بشیم آقای جرونیمو
    منم شیرازی ام :)
    پاسخ:
    درباره من از کی پرسیدین؟
    آشنا بشیم که چی بشه؟خانوم من نمیتونم با کسی آشنا بشم.تازه به ارامش رسیدم دنبال دردسر نیستم
    درکتون میکنم ولی شرمنده..خدافظ
    نه خیرم اشتباه نگرفتم
    مگه چی میشه؟ لا اقل اسمتونو میشه بگید؟

    پاسخ:
    اخه کجای من میخوره همچین آدمی باشم؟
    ببخشید من نمیتونم کمکی به شما کنم.همون جرونیمو صدام کنید
    سلام
    خوبی اقای جرونیمو؟ من عاشق وبلاگتونم خیلی خوبه..حتما خودتونم خیلی خوبید
    میشه با هم آشنا بشیم؟
    پاسخ:
    هاااا؟
    اشتباه گرفتی خانوم بیخیال
  • دریا ...
  • عجب متنی بید:|
    تودلت شکسته ومن دیگه دل نارم....
    پاسخ:
     :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">