DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

امروز،شب تولد من است!!!!!!!!!


قدم بر میدارم...در یک غروب غمگین....سکوت کرده ام...

 

 

 

 

صدای اهنگها اذیتم نمیکند.....سرم را پایین انداخته ام...چشمهایم پر از اشک شده است....

شروع میکنم به زمزمه کردن....دستاهایم ر ادر جیب هایم فشار میدم....

۰

۰

خود را در اغوش میگیرم....به اسمان خیره میشوم...

غروب خورشید را نمیخواهم....

یک روز از روزهای بی تو بودن گذشت.....اما من....

نه حالم تغــــــــــیر میکند....نه صـــــــــــدایم.....نه بغــــــــــــــــض همیشگی ام....

فقط دل تنگتر میشوم....

۰

۰

امروز ،شب تولد من است....روز اغازی دوباره...اما من نه به اغازی می اندیشم نه به پایانی...

من ....اینجاهستم....ایستاده......

میدانم همیشه جایی که من ایستاده ام باران میبارد...

چند قدم ان طرف تر....

چند قدم این طرف تر...... همیشه افتاب است....

پس فرقی برایم ندارد که چند سال داشته باشم....

روز تولدم باشد یا نه....روز خوبی باشد یا نه....حس خوبی باشد یا نه....

وقتی تو نیستی....وقتی کنارم نیستی....هیچ فرقی به حالم ندارد....

۰

۰

امروز ،شب تولد من است....من در دلم زندانی شده ام....هیچ راه فراری ندارم...

دستانم پیرتر شده اند...چهره ام عبوس تر و غمگین تر....و صدایم کلفت تر شده است....

۰

۰

می نگرم به اسمان...صدایت میکنم..از خدا تو را می طلبم...!هدیه ای باور نکردنی...

لبهایم میخندد...اما بغضم.....؟؟؟ همین که دیده نمیشود کافیست!!!!!!!!!!!!


  • Jeronimo.Q

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">