DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

DEATH NOTE !!

.. چه بی بهونه خنده رو لبم بود

آخرش که چی ؟


کاش عقل نداشتم

کاش درک نداشتم

کاش نمیفهمیدم

فهمیدن و درک خیلی چیزا عذابم میدن

زندگی بین این آدما خیلی سخته،میفهمی که؟

آدم باشی و آدم بمونی و آدم بری


+jeronimo+

  • Jeronimo.Q

نظرات  (۳)

  • فاطمه .ح
  • من کی گفتم تو شیرازی ای؟! 0_0
    اره اون روز حوصلم زیاد بود این چیزا رو نوشتم :D
    پاسخ:
    ای بابا مثل این که ادبیات کنسولی به گوشت نخورده
    من تو نوشته هام معلوم بود شیرازیم میخوندی میفهمیدن
    بعدش تاییدش کردم..دوتا ادم مثل تو منو حرص میدن که هرچی مینویسم بوی خون میده
    |:(
    سلام

    میشه اینجوری هم بهش نگاه کرد که به همون اندازه که سخته پاداشش هم بزرگه
    پاسخ:
    اره بزرگه وگرنه من تاحالا خودمو میکشتم
    ممنون بخاطر نظر
  • فاطمه .ح
  • اگه میشد همه ارزو میکردن عقل و درک نداشته باشن. نمیشه. وگرنه همه الان مجنون بودن !!
    :)
    پاسخ:
    همین که نفهمم چی سرمون میاد کافیه..من کنار این مردم امنیتی نمیبینم،شمارو نمیدونم
    ممنون بخاطر نظر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">